Wersje językowe
Często zadawane pytania (FAQ)
Jak dobrać odpowiedni rozmiar bielizny?
Instrukcja dopasowania rozmiaru bielizny znajduje się na stronie Jak dopasować dostępnej w menu głównym


Czy bieliznę można przed zakupem gdzieś obejrzeć?
Naszą bieliznę można obejrzeć i kupić w punktach sprzedaży detalicznej wymienionych na stronie o marce Lovecode Lingerie


Co mam zrobić jeśli nie ma mojego rozmiaru?
Nasza bielizna produkowana jest w krótkich seriach, niestety nie możemy gwarantować dostępności wszystkich rozmiarów. Jeżeli brakuje twojego rozmiaru prosimy o kontakt przez nasz formularz kontaktowy aby ustalić czy dany model w danym rozmiarze będzie jeszcze dostępny.


Czy mogę zwrócić zamówiony produkt lub wymienić na inny rozmiar?
Oczywiście jest możliwość zwrortu lub wymiany towaru na inny rozmiar. Klient zgodnie z prawem ma 10 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Zwrot (i wymiana) towaru zgodnie z Ustawą z 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) jest możliwy pod warunkiem, że nie był on faktycznie użytkowany i jest zwracany w stanie niezmienionym. Produkt można oczywiście przymierzyć, podobnie jak w sklepie stacjonarnym, lecz zwracany produkt nie może nosić ewidentych śladów dłuższego użytkowania. W szczególności zalecamy mierzenie zakupionych majtek z zachowaniem zasad higieny osobistej np. mierząc je na inne własne majtki. W przypadku stwierdzenia oczywistych śladów użytkowania produktu, w szczególności śladów szminki, makijażu, zapachu itp. zwrot ani wymiana nie będą możliwe. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.


Jaki jest całkowity koszt transakcji?
Całkowity koszt transakcji to całkowity koszt zamówienia + koszt przesyłki


Jak wysokie są koszty przesyłki?
Dla zamównień poniżej 250 zł
- Przesyłka kurierska UPS Polska – 15 zł
- Paczkomaty InPost – 10 zł
Dla zamówień od 250 zł koszt przesyłki pokrywa Sklep


Czy za przesyłkę mogę zapłacić przy odbiorze?
Niestety w tej chwili nie ma takiej możliwości.


Czy bieliznę można odebrać osobiście?
Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia. Sklep Lovecode Lingerie prowadzi sprzedaż wyłącznie wysyłkową.


Czy mogę zmienić zamówienie przed wysłaniem przesyłki?
Jeżeli chcesz zmienić swoje zamówienie prosimy o kontakt e-mail (na adres otrzymany w potwierdzeniu zamówienia), jeżeli tylko zamówienie nie zostało jeszcze wysłane postaramy się dokonać oczekiwanej zmiany (w zależności od dostępności produktów).


Do kiedy mogę dokonać wpłaty?
Termin oczekiwania na wpłatę to 5 dni kalendarzowych. Przelew powinien być zaksięgowany (nie wysłany) do upływu tego terminu inaczej zamówienie zostanie automatycznie anulowane.



W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony przedmiot?
Płatność przelewem tradycyjnym na nasze konto bankowe, przelewem elektronicznym poprzez serwis Transferuj.pl oraz poprzez serwis PayPal.



Czy mogę płacić kartą kredytową?
Tak, płatność kartą kredytową jest możliwa poprzez wybranie płatności za pośrednictwem serwisu PayPal.



Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Dla każdego klienta wystawiamy fakturę VAT dla osoby fizycznej. Aby otrzymać fakturę VAT na firmę prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji na formularzu zamówienia i podania nazwy firmy.



Czy jest możliwość otrzymania paragonu fiskalnego?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sklep Lovecode Lingerie na chwilę obecną nie ma obowiązku wystawiania paragonu fiskalnego.



Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Zamówienia wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych od potwierdzenia płatności. Wysłanie zamówienia zostaje potwierdzone państwu za pośrednictwem e-mail.
Kurierzy firmy UPS doręczają przesyłki zwykle na następny dzień roboczy, zazwyczaj pomiędzy 9 a 17.

Dostawa do Paczkomatów InPost następuje zazwyczaj na następny dzień roboczy.

Jeśli nie otrzymają Państwo przesyłki po upływie 2-3 dni od otrzymania maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia realizacji prosimy o kontakt mailowy na adres e-mail info@lovecodelingerie.com

 

Czy zamówienie może zostać wysłane również do miejsca pracy?
Tak to możliwe, w trakcie zamówienia należy podać inny od adresu zamieszkania adres dostawy.



Czy możliwe są dostawy poza granic Polski?
Sklep Lovecode Lingerie pod adresem lovecodelingerie.pl realizuje zamówienia na terenie Polski. Zamówienia poza granice Polski są realizowane w sklepie Lovecode Lingerie pod adresem lovecodelingerie.com

Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?
Adresat przesyłki może być jeden. Aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, należy złożyć dwa zamówienia.



Złożyłem dwa zamówienia na jeden adres dostawy, czy można wysłać je jedną przesyłką?
Jeżeli tylko nie zostały one jeszcze wysłane jest to możliwe. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy. Prosimy podać numery zamówień, które mają być połączone w jedno. Połączenie zamówień zostanie potwierdzane e-mailem.



Nie zdążyłem odebrać paczki, która wróciła już do nadawcy. Co zrobić w takim przypadku?
W tym przypadku prosimy o kontakt mailowy. W przypadku nieodebrania przesyłki Klient może zostać obciążony kosztem zwrotu paczki (15 zł) a następnie jej ponownego przesłania do Klienta (15 zł).



Jak mogę reklamować zakupione produkty?
Procedura reklamacji została opisana w sekcji Dostawa/Zwrot dostępnej w stopce strony Lovecode Lingerie.



Jak wygląda ochrona danych osobowych?
Zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych Klientów Sklepu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883). Dane użytkowników, które gromadzi, przetwarza i wykorzystuje Sklep są wykorzystywane wyłącznie w celu świadczenia usług sprzedaży produktów sprzedawanych przez Sklep oraz w celach statystycznych. Odbywa się to zgodnie z wyżej wymienioną ustawą. Dane użytkowników nie są nigdy sprzedawane czy też udostępniane osobom trzecim bez zgody i wiedzy użytkownika. Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania, wniesienia żądania ich usunięcia, bądź zaprzestania ich wykorzystywania, w tym celu powinni skontaktować się za pomocą e-mail na adres info@lovecodelingerie.com



Gdzie mogę sprawdzić dane firmy oraz szczegółowe zasady zakupów w Sklepie?
Takie informacje są dostępne w Regulaminie dostępnym pod adresem http://lovecodelingerie.pl/strona/regulamin
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl